Καλώς ήλθατε στον κόσμο της Περιβαλλοντικής Ομάδας του 4ου Γυμνασίου Λαμίας.

Καλώς ήλθατε στον ιστοχώρο της Περιβαλλοντικής Ομάδας του 4ου Γυμνασίου Λαμίας.

Η Περιβαλλοντική Ομάδα δημιουργήθηκε τον Οκτώβριο του 1998 από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου Πόλυ Ράγκου και Ιωάννη Σβώλη.

Αποτελείται από μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας, που διακρίνονται για την ευαισθησία τους σε ζητήματα του περιβάλλοντος που ζουν και κινούνται.

Τα τελευταία χρόνια, η Ομάδα συντονίζεται από τους καθηγητές: Σβώλη Ιωάννη (ΠΕ 86), Πιλάτο Βασίλειο (ΠΕ01), Ζωβοΐλη Ευαγγελία (ΠΕ 04) και Αθανασίου Μάγδα (ΠΕ07).


Μέχρι σήμερα έχει υλοποιήσει τις εξής εργασίες:


ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΣΠΕΡΧΕΙΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ (1998-99)

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑΣ (1999-2000)

ΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑΣ (Α' & Β' ΜΕΡΟΣ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ) (2000-01 & 2001-02)

ΞΗΡΙΑΣ, ΕΝΑ ΡΕΜΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ... (2002-03)

ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (2003-04)

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ: ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (2004-05)

ΛΑΜΙΑ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ (2004-05)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (2005-06)
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ(2006-2007)

ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΟΙΤΗΣ (2007-08)

Ο ΣΠΕΡΧΕΙΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ (2008-09)

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΟΙΤΗ (2009-10)

ΔΕΛΤΑ ΣΠΕΡΧΕΙΟΥ, ΕΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ (2010-11)

ΞΗΡΙΑΣ, ΕΝΑ ΥΔΑΤΙΝΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ (2010-11)

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ(2011-12)

ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ(2011-12)
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ(2012-13)

ΕΔΑΦΟΣ-ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ(2012-13)
ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΠΡΑΣΙΝΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ (2013-14)
ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ (2013-14)
ΟΙΤΗ: ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (2014-15)
ΟΙΤΗ: ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΤΩΝ ΝΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ
(2014-15)
ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ
(2015-16)
ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
(2016-17)
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΕΝΤΟΣ ΚΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ (2017-18)

ΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ (2018-19)

Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Εξηγήσεις για την κλιματική αλλαγή από τις ακαδημίες επιστημών ΗΠΑ, Βρετανίας

 
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί μια πραγματικότητα. Γι’ αυτό ευθύνονται οι αυξανόμενες ατμοσφαιρικές συγκεντρώσεις διοξειδίου του άνθρακα, οι οποίες προέρχονται κατά κύριο λόγο από την καύση ορυκτών καυσίμων, άρα από ανθρώπινες δραστηριότητες.
Η αμερικανική Εθνική Ακαδημία Επιστημών και η Βασιλική Εταιρεία του Λονδίνου επιχειρούν μια ανακεφαλαίωση των δεδομένων, με απλά λόγια, άφθονες εικόνες και πολλά γραφήματα.
«Κλιματική Αλλαγή: Αποδείξεις και Αίτια» είναι ο τίτλος της έκθεσης που συνυπογράφουν επιστήμονες των δύο ακαδημιών. Αναγνωρίζοντας ότι πολλά ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα - για παράδειγμα πού οφείλεται η «παύση» της υπερθέρμανσης τα τελευταία χρόνια ή πόσο ακριβώς μπορεί να ανεβεί η μέση παγκόσμια θερμοκρασία στο μέλλον - δηλώνουν πιο βέβαιοι από ποτέ. «Τα στοιχεία είναι σαφή», γράφουν. «Ωστόσο, λόγω της φύσης της επιστήμης, είναι αδύνατο να διαλευκάνουμε ή να είμαστε απολύτως βέβαιοι για την παραμικρή λεπτομέρεια.»
Στόχος της κοινής έκθεσης, η οποία είναι γραμμένη υπό τη μορφή 20 ερωτήσεων και απαντήσεων, είναι να καταστήσει σαφή τη θέση των δύο ακαδημιών στους αρμόδιους αξιωματούχους, αλλά και στο ευρύ κοινό, να υπενθυμίσει τα δεδομένα, πάνω στα οποία βασίζονται οι προβλέψεις και οι προειδοποιήσεις, να ξεκαθαρίσει ότι η απουσία κομματιών από το παζλ της κλιματικής αλλαγής δεν θα πρέπει να αποπροσανατολίζει από την ουσία - ότι πρέπει να ληφθούν δραστικά μέτρα.
«Ο στόχος μας με αυτή τη νέα έκθεση είναι να προσφέρουμε στον κόσμο εύκολη πρόσβαση στα τελευταία επιστημονικά στοιχεία για την κλιματική αλλαγή, συμπεριλαμβανομένων των σημείων, στα οποία οι επιστήμονες συμφωνούν ή εκείνα, για τα οποία επικρατεί αβεβαιότητα», αναφέρει σε γραπτή ανακοίνωση ο πρόεδρος της Βασιλικής Εταιρείας του Λονδίνου Σερ Πολ Νερς.
«Έχουμε αρκετά στοιχεία που  να δικαιολογούν την ανάληψη δράσης έναντι της κλιματικής αλλαγής. Έχει φθάσει πλέον η στιγμή ο δημόσιος διάλογος να προχωρήσει και να συζητήσουμε τι πρέπει να κάνουμε ώστε να περιοριστούν οι επιπτώσεις στις ζωές μας και σε αυτές των μελλοντικών γενεών.»


Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/771838
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου